زندگی رپی

فول آرشیو موزیک

زندگی رپی

فول آرشیو موزیک

  • ۰
  • ۰

سلام 

دوستان گلم

 

این آهنگ در 29 آبان 99 پخش شد

با میکس و مسترینگ شهاب اترنال 

 

دانلود آهنگ مدوسا از عرفان صوفی

 

برای مشاهده متن آهنگ بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

 

اینترو :

 

 

ورس یک :

میگن صوفی داوش تنیمه از اون شخصیتای دوس داوشتنیه داوش

ردیفه چنیمه بام قضیه ناب ترینه همیشه فاز همینه 

خب

همه دافا با ما عشق میکنن و با تو چت میکنن تا باما چت میکنن

 که عزیزم شرمنده کار پیش اومد

من همون کار کوچیکم که دادا باز پیش اومد

من پاور بانکم شارژ میکنم باطری شونم

انقدر حال میکنن زنگ میزنن آبجیشونم بیاد

خودم نمره میدم شاسی شونم

زیاد و کم به خودم مربوطه حال میکنم اینجوری

چی میگی بچه کونی پیزوری میزوری

فک کردی میتونی رپ یکنی نه تو نمیتونی

هه هه

بزن از اول تا همینجاش که 10 تا نکته داش یاد بگیر استفاده کنی فردا

 

کروس:

چرا خایه کردی؟ *4

 

ورس 2:

عزیز دل من مارمو ببوس تا کارمو به دوستات 

پیشنهاد بدی باید کلتو سوراخ کنی تا کیر ما بشی

رضایت نامه بیاری زیر ما بری

دارم یه مدوسا ناب مثه روسا 

با چشمان رمزدین و سیس واقعی

که یه نگاه بندازی بش فوری گا بری

تش سنگ بشی باس بری اسفند بیاری

قیافم جدی عینه سیلوستر

عرف صوفی مث اینکه نیس مثلش

بدین سان استار چون نیست استرس 

بدین سان اصرار نکن وینچستر

تو دستم امسال 

پس لیستن سان

رپ بی هیپهاپ

تش ریدید چاقالا لش میشید پاش

خودتم میدونی که همینه همینه

آره

 

کروس:

چرا خایه کردی؟*4

 

ورس 3:

 

من ن گنگستام ن رفیق کلانتر

دافت اومد داد و رفت و حتی سلام نکرد چون هول 

بوده  تو فکر فورمولیه که صوفی بسته تو رپش

که زنو میکشه بیرون از تخت شوهرش

تازه این مال وقتیه که نعشه بودمه

وای به حالتون اگه فست بخونمش

چون 

صوفی کلماتو مثه وینی پز پخت 

دیدی دستپخت چیه میگی دسخوش

میری از پشسر در پشت سر ببند و کم کس تفت بده

کم کس تفت

چون من محرض 

شوکت رپ ترپ فارسی ام و رپ لقمم

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • Erfun Soofi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی