زندگی رپی

فول آرشیو موزیک

زندگی رپی

فول آرشیو موزیک

  • ۰
  • ۰

سلام 

دوستان گلم

این اولین موزیک ویدیو عرفان صوفی به نام آفساید هستش

میکس و مستر کار رو فربد جیز بند زده 

و کار گردانی کلیپ با محمد ام زد عزیز هستش heart

آدرس اینستا کارگردان: m.z_video

 

پیشنهاد میکنم از نماشا ببینید

 

نمایش آفساید در آپارات

نمایش آفساید در نماشا

 

دانلود mp3 آفساید

متن آهنگ: در ادامه مطلب

 

آگاه باش تو شهر هیچ خبری نیس

هیچ خبری بهتر از بی خبری نیست

اومدی چی طلبیدی ؟

این طرفا که دادا هیچ خبری نیس

 

 

آگاه باش تو شهر هیچ خبری نیس

هیچ خبری بهتر از بی خبری نیست

اومدی چی طلبیدی ؟

این طرفا که دادا هیچ خبری نیس

 

شما گل میزنید و ما تو آفسایدیم

من شکسپیر دوس دارم تو باب مارلی

من اسلیم دوس دارم تو چاق ماق پیچیدی 

ما خود داستانیم و تو داستان میچینی 

منو 

مثه ستاره تو آسمان میبینی

امثال تورو سالهاس پیچیدیم

یه کمکی نگرانتم 

چون مثه مهره های شطرنج رو آسفالت میمیری

من عشقم رپه تو عشقت چیه ؟

از صبح فکر اینی که پول پیپیر میده

کی جنسش چیله ؟

تا با اون بگردی 

ما  عاشق مهتابیم تا

با نور بگردیم

دراگ میده مثه فالوده سردی بت

اینو یاد بگیر باس از زالو بترسی

همه دوس دارن بکشی تا آلوده تر شی

آره بکشی تا آلوده تر شی

آدم سالم که پاتوق نداره

گه خوری نیاز به قاشق نداره

یه روزی میزاشتی با شوف قراره پرواز

الان میکنن با تعارف خرابت اما 

اینارو نگفتم که بدت بیاد از خودت

بری تو بزاری لبت سیگار

من که نمیدونم اوممده به سرت چیا 

ولی یه کاری کن که به تنت بیاد

هر آدمی بوده یه دوره شبش سیاه

انقدر تنش میادکه دیگه تنش میخاره

آره

فک میکنه سر به تنش زیاده 

آره 

دیگه از خودشم بدش میاد

ولی به نظر من بگو خوبه روحیه ام

هرکی پرسیدچرا بگو رفیق صوفی ام 

ولی به نظر من بگو خوبه روحیه ام

هرکی پرسیدچرا بگو رفیق صوفی ام 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی