زندگی رپی

فول آرشیو موزیک

زندگی رپی

فول آرشیو موزیک

  • ۰
  • ۰

تک آهنگ هیپ هاپ

سلام 

دوستان گلم

این آهنگ با همکاری دوس خوبم ممد ام زد هست

مال سال 94 برچ آذر که با آهنگ سازی و میکس و مسترینگ مهراد همتی

در استودیو اکتیو کرج جم شد موضوع کار تاثیر هیپ هاپ روی زندگی یه چوون که باعث میشه رپر شه

 دانلود کنید و لذت ببرید heart

دانلود آهنگ هیپ هاپ از صوفی و ام زد

 

متن آهنگ : ادامه مطلب

ورس یک : (محمد ام زد)

 

مزخرفه این جمع لعنتی   هرشب پی خط مصرفی

زندگی رو بعد من ندید   این مغز لش هر شبی

رفتن رفیق و رفتن هیپ هاپ  نوار قلبمو تندی ریتماش 

خبر میده که تیتر اولم  جا پام سفته سخت رفتنم

گوش بده حرف من میاد  بعد رفتنت تیریپ بگتم شد لباس عادیو

هیچ کسی پر نکرد جای خالیتو  کلکسیون خودم بودم جای آرشیو توپاک

وایسادم روی لنگی دوپام  کمرنگ شدی مثه مرام خیلیا 

رپ مثلث و منم برمودا  هه ببین دست خالیمو حرفم هست مثه

بحث هالیوود  

هرجایی میرم بحث رپ میاد  رد میدم از این نقص فنیا

 

 

ورس دو :(عرفان صوفی)

 

هنو موزیکا تو خونم جریان دارن  قول دادم توبازی فرماندارم

صدای بیت تو خونمون سرسام آور   خونواده گفت تداخل درسام با رپ

اونجا گفتم کون لق درس نگا کردم دیگه توی شب به شهر

تو ام میدونستی کدومشو میچسبم  فهمیدی دوس دارم بوی رپ بدم

شیش سال تو بازی ام سینم سوخت همیشه حول انگاری دیرم بود

دنیاتون خندید گفت دیر شد نه ؟  مسیر و اشتباه نشون داد و پیر شدم

اولین هوا دارم ریه ام بود دومی خود کار سومی آینه ی آسانسور

اولین دشمنم جیبم بود دومی قرصام  سومی مارکت و بازار چون

علاقه دارم تو پاریس بمیرم انقد وایمیستم تا واریس بگیرم

مسیرو میرم گام به گام   کنت قرمزم آرامش کام به کام بم میده 

میدونی که انصاف داره به خودت میگی چطور امکان داره

هیپ هاپ تو مغزم اسکان داره  تو هدفو میبینی وقتی چشمات بازه

حالا دوس داری بفهمی حالمو که چی بیا تعداد پیرنای پارمو ببین...

 

 

 

 

 

نظرات (۲)

https://www.news.ir/categoy/news/economic/

 

عالی بود!لطفا به سایت منم سربزن!

https://www.backlinkforest.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی